Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#2421) - maandag 8 september 2008

Geert loopt op wolkjes, tot grote frustratie van Marianne. Eddy wil weten wat Nancy tegen Mike heeft. Eric, Martine en Peter hebben nog steeds geen nieuws van Sofie. Rosa veegt Waldek de mantel uit over zijn gedrag tegenover Peggy.

Aflevering 7 (#2422) - dinsdag 9 september 2008

Peggy kan maar niet beslissen. Smeekens krijgt nieuws uit Oman. Martine gaat de bankverrichtingen van Sofie nakijken. Franky gaat Luc bezoeken. Nona en Kasper geraken in de ban van de boeiende avonturen van Peggy.

Aflevering 8 (#2423) - woensdag 10 september 2008

Eric brengt Ann en Marianne op de hoogte van de verdwijning van Sofie. De langverwachte gaste van Geert komt toe. Peggy is radeloos en vraagt raad aan Rosa en Jenny. Mike wil Femke voorstellen aan zijn broer.

Aflevering 9 (#2424) - donderdag 11 september 2008

Martine denkt dat Inge iets te maken heeft met de verdwijning van Sofie. Geert moet Claire al meteen teleurstellen. Yvette en Leo besluiten in te gaan op een aanbod van Mike. Rosa is het jaloerse gedrag van Waldek beu.

Aflevering 10 (#2425) - vrijdag 12 september 2008

Franky krijgt zijn vader zo ver om een eerlijk gesprek te voeren met Luc. Peggy hakt de knoop door. Femke maakt kennis met de broer van Mike. Marianne wordt gek van het verliefde koppeltje in haar huis.