Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#2511) - maandag 12 januari 2009

Peter, Eric en Martine worden stevig aan de tand gevoeld door de politie. Geens drijft Martine tot het uiterste. Frank en Simonne willen zelf Taxi Ter Smissen kopen. Luc toont ook interesse voor Taxi Ter Smissen.

Aflevering 97 (#2512) - dinsdag 13 januari 2009

Luc sluit een deal met Leo. Waldek probeert z’n jaloezie zo goed mogelijk te verbergen. Julia heeft Pierre al lang door. Paulien is gecharmeerd door Jens z’n verzoeningspogingen. Geens wil achterhalen voor wie Femke zwijgt. Luc gaat Femke opzoeken.

Aflevering 98 (#2513) - woensdag 14 januari 2009

Luc wordt op de rooster gelegd door de politie. Marianne voelt zich niet goed. Ann is verrassend enthousiast over de plannen van Peggy. Julia hoopt dat het niet al te snel terug goed komt tussen Paulien en Jens.

Aflevering 99 (#2514) - donderdag 15 januari 2009

Geert en Ann maken zich zorgen om Marianne. Jens blijft z’n best doen voor Paulien. Leo is ervan overtuigd dat Luc zijn geld heeft. Boons en Geens viseren Luc als mogelijke dader. Nancy gaat een eenzame Femke bezoeken in de gevangenis.

Aflevering 100 (#2515) - vrijdag 16 januari 2009

Nancy wil weten voor wie Femke na al die tijd blijft zwijgen. Dorien neemt Jonas in vertrouwen. Luc blijft momenteel aangehouden. Paulien heeft medelijden met Jens en wil hem nog een kans geven. Geert heeft een voorstel voor Marianne.