Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#2531) - maandag 9 februari 2009

Marianne voelt zich in snelheid gepakt. Nancy maakt zich zorgen over Femke. Femke weigert echter elke hulp. Leo ziet zich genoodzaakt om te besparen. Cois heeft een kater en wil voorlopig geen feestjes meer.

Aflevering 117 (#2532) - dinsdag 10 februari 2009

Eddy is in zijn nopjes na een bezoek aan de notaris. Marianne krijgt nieuws van de specialist. Op het afscheidsfeest van Paulien staan Julia en Cois voor een verrassing. Leo heeft een slecht humeur.

Aflevering 118 (#2533) - woensdag 11 februari 2009

Tim is niet echt opgezet met de nieuwe gast ten huize Cois. Mo reageert koeltjes op de nieuwe plannen van Luc. Peggy is bereid Bruno te begeleiden. Marianne neemt haar voorzorgen, zwaar tegen de zin van Smeekens.

Aflevering 119 (#2534) - donderdag 12 februari 2009

Yvette sluit een deal met Luc, tot groot jolijt van Franky. Eddy laat zich niet van de wijs brengen door Nancy. Frank wil Cois een poets bakken. Marianne krijgt een opdoffer. Bruno ziet Mo voor iemand anders.

Aflevering 120 (#2535) - vrijdag 13 februari 2009

Yvette is als de dood voor vrijdag de dertiende. Tim is vastberaden Lenny uit de buurt van Katrien te houden. Frank is razend op Luc. Cois is nog steeds op zoek naar zijn verlovingsring. In het ziekenhuis krijgt Marianne de uitslag.