Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#2536) - maandag 16 februari 2009

Frank vangt bot bij Leo. Tot grote ontgoocheling van Geert en Ann, wijst Marianne alle hulp af. Er is een nieuwe wending in het onderzoek naar de moordenaar van Mike. Het nieuws wordt met gemengde gevoelens onthaald.

Aflevering 122 (#2537) - dinsdag 17 februari 2009

Nancy is niet opgezet met Eddy’s plan. Leo is opnieuw vol hoop. Iedereen bereidt zich voor op de reconstructie. Jens jaagt Tim op stang met Lenny. Lenny daarentegen speelt open kaart met Cois en Julia.

Aflevering 123 (#2538) - woensdag 18 februari 2009

Het is de dag van de reconstructie. Tot groot ongenoegen maakt Geens zijn reputatie als harteloze flik waar. Iedereen is er het hart van in, vooral Femke krijgt het moeilijk. Eric kampt met een enorm schuldgevoel.

Aflevering 124 (#2539) - donderdag 19 februari 2009

Eric verkeert in gewetensnood. Rosa probeert Peggy’s plannen te verleggen naar Ter Smissen. Peter heeft schokkend nieuws voor Nancy. Marianne neemt een belangrijke beslissing. Kris doet een be! kentenis aan Mo.

Aflevering 125 (#2540) - vrijdag 20 februari 2009

Smeekens doet een opoffering voor Marianne. Leo neemt zijn personeel mee uit eten, maar zet Frank buitenspel. Julia zet Katrien met beide voeten op de grond. Cois stelt Tim gerust. Mo stelt Kris een etentje voor, met Bruno.