Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#2426) - maandag 15 september 2008

Marianne moet er even tussenuit. Femke wil niks meer met Mike te maken hebben. Waldek voelt zich steeds meer uitgesloten. Sofie blijft spoorloos, Eric en Martine zijn ten einde raad.

Aflevering 12 (#2427) - dinsdag 16 september 2008

Peggy is kwaad op Rosa omdat ze alles heeft verteld aan Waldek. Peter schakelt Child Focus in om Sofie terug te vinden. Jens gedraagt zich vreemd in het bijzijn van Paulien en Katrien. Femke begint te twijfelen aan Mike.

Aflevering 13 (#2428) - woensdag 17 september 2008

Frank gaat de confrontatie met Luc aan. De officiële zoektocht naar Sofie begint. Rosa heeft het erg moeilijk met de beslissing van Peggy. Mike doet een poging om Femke opnieuw voor zich te winnen.

Aflevering 14 (#2429) - donderdag 18 september 2008

Frank wordt door de politie op de rooster gelegd. Femke houdt de boot af bij Mike. Yvette en Leo gaan in op het aanbod van Mike. Geert zit met dubbele gevoelens na het plotse vertrek van Marianne. Waldek heeft geen vat meer op de situatie en dat zit hem dwars.

Aflevering 15 (#2430) - vrijdag 19 september 2008

Rosa kan Waldek opnieuw tot rede brengen, of toch voor even. Nona droomt van een job op een cruiseschip. De speurders vinden een belangrijk spoor in de verdwijningszaak van Sofie. Yvette en Leo vertrekken naar Spanje.