Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 15

Aflevering 191 (#2606) - maandag 25 mei 2009

Leo moet alle zeilen bijzetten om Taxi Ter Smissen draaiende te houden. Pierre belooft op de meisjes te passen tijdens de huwelijksreis. Bij Sanitechniek staat het water iedereen aan de lippen.

Aflevering 192 (#2607) - dinsdag 26 mei 2009

Femke gaat op zoek naar een pand voor haar reiscafé. Frank zit in de rats door de afwezigheid van Simonne. Ann sluit een goede deal. Tussen Mo en Kris lijkt er opnieuw toenadering.

Aflevering 193 (#2608) - woensdag 27 mei 2009

Ten huize Bastiaens heerst grote verslagenheid. Tim heeft goed nieuws voor Katrien en Paulien. Onder ’lichte’ druk van Simonne gaat Frank mee naar een relatietherapeut.

Aflevering 194 (#2609) - donderdag 28 mei 2009

Katrien en Paulien besluiten hun vader eens goed te laten zweten. In Ierland beleven Cois en Julia een heerlijke tijd, tot er iets mis blijkt met hun bagage... Het etentje bij Nancy draait voor Femke uit op een sisser.

Aflevering 195 (#2610) - vrijdag 29 mei 2009 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 14: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Rosa gaat met knikkende knieën naar Sandrines doopfeest. Jens en Tim proberen 'babysitter' Pierre uit te schakelen. Cois en Julia proeven van de Ierse cultuur, elk op zijn manier. Tussen Mo en Kris lijkt het ijs gebroken.