Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#2446) - maandag 13 oktober 2008

Femke heeft het moeilijk om Mike te blijven afwijzen. Mo moet noodgedwongen op zoek naar een nieuwe werkkracht. Ann wil Geert in vertrouwen nemen. Julia geeft Katrien een serieuze waarschuwing.

Aflevering 32 (#2447) - dinsdag 14 oktober 2008

Peggy heeft nog geen definitieve keuze gemaakt. Claire is erg ontgoocheld met de beslissing van Geert. Luc speelt dubbel spel in de onderhandelingen tussen Mike en Mo. Waldek en Rosa krijgen eindelijk een bericht van Kasper.

Aflevering 33 (#2448) - woensdag 15 oktober 2008

Cois en Julia zijn volop bezig met hun verhuis. Mike ontdekt hoe Luc over hem denkt. Rosa is in alle staten wanneer ze hoort wat Peggy heeft beslist. Marianne kan niet langer de schijn ophouden. Mo, Waldek en Luc maken kennis met de nieuwe loodgieter.

Aflevering 34 (#2449) - donderdag 16 oktober 2008

Katrien profiteert volop van de chaos in huis. Mo is niet bepaald tevreden met de nieuwe werkkracht, Kris. Rosa probeert de brokken tussen Waldek en Peggy te lijmen. Mike gaat Luc een bezoekje brengen.

Aflevering 35 (#2450) - vrijdag 17 oktober 2008

Julia en Cois vieren de verhuis naar hun nieuwe stek. Claire ziet zich genoodzaakt een drastische beslissing te nemen. Eric en Martine gaan zelf op zoek naar Sofie. Peggy maakt een hartverscheurende keuze.