Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#2451) - maandag 20 oktober 2008

Rosa werkt haar frustraties uit op Waldek. Marianne loopt op wolkjes. Franky profiteert van Leo. Luc ziet hoe Mike zijn slag thuis haalt. Sam maakt ruzie met Martine.

Aflevering 37 (#2452) - dinsdag 21 oktober 2008

Eddy heeft een verrassing voor Mike. Simonne pakt Franky aan over de geldkwestie. Het komt tot een eerste conflict tussen Mo en Kris. Cois en Julia maken samen met de twee meisjes avontuurlijke plannen.

Aflevering 38 (#2453) - woensdag 22 oktober 2008

Marianne probeert Ann op andere gedachten te brengen. Nancy is helemaal ten einde raad. Simonne ontdekt het bedrog van Franky. Waldek denkt dat Peggy hem en Rosa uit elkaar wil halen. Luc probeert Femke te waarschuwen voor Mike.

Aflevering 39 (#2454) - donderdag 23 oktober 2008

Jens is niet welkom op de uitstap van Cois, Julia en de meisjes. Hilde stelt voor aan Martine en Eric om een tv-oproep te doen. Peggy vindt dat ze niet langer in Ter Smissen kan blijven. Simonne wil Luc confronteren met de hele gsm-affaire van Franky.

Aflevering 40 (#2455) - vrijdag 24 oktober 2008

Martine beseft dat ze hulp nodig heeft. Luc chanteert Mike met wat hij heeft gezien. Jens zet alles in het werk om Julia te overtuigen. Frank schrikt wanneer Luc plots bij hem opduikt.