Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 96 (#2696) - maandag 28 december 2009

Bianca stort in bij haar moeder. Tom wordt op zijn plaats gezet door Barbara. Femke en Els schieten bijzonder goed op met elkaar. Mo moet Kris teleur stellen. Paulien en Jens zijn in opperbeste stemming.

Aflevering 87 (#2697) - dinsdag 29 december 2009

Katrien heeft iets te bekennen aan Saartje. Tot ongenoegen van Julia moet Cois werken op oudjaar. Herman vreest voor de plannen van zijn zoon. Peggy voelt zich in een hoek gedreven.

Aflevering 88 (#2698) - woensdag 30 december 2009

Simonne is niet geneigd in te gaan op Franky's vraag. Yvette bemiddelt tussen Simonne en Leo. Op vraag van Peggy probeert Rosa op haar zus in te praten. Luc wil Mo overtuigen te investeren.

Aflevering 89 (#2699) - donderdag 31 december 2009

Oudjaar staat in teken van verzoening. Zo worden de plooien tussen Julia en Paulien gladgestreken. Ook Tom blijft niet bij de pakken zitten. Mo daarentegen staat een onaangename verrassing te wachten.

Aflevering 90 (#2700) - vrijdag 1 januari 2010

Bianca weet niet meer wat ze moet doen. Jenny besluit dat ze niet langer kan zwijgen tegen haar dochter. Simonne is in alle staten wanneer Franky veel te laat thuiskomt na een nachtje stappen met Bram. Peter vliegt uit tegen zijn moeder. Paulien keert terug naar huis.