Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#2716) - maandag 25 januari 2010

Rosa probeert haar dochter te troosten. Katrien heeft het moeilijk om zich te concentreren op haar examen. Franky maakt zich zorgen om Bianca. Peter wil Femke overtuigen om in therapie te gaan, hij vraagt raad aan zijn moeder.

Aflevering 107 (#2717) - dinsdag 26 januari 2010

Bram zoekt opnieuw contact met z’n buurmeisje. Peggy vraagt zich af wat ze hier nog te zoeken heeft. De charmante Youri gaat bij Nancy op visite. Filip neemt Bianca in vertrouwen. Jenny wil dat Frank in actie schiet.

Aflevering 108 (#2718) - woensdag 27 januari 2010

Bruno amuseert zich op de werf met z’n werkmakkers. Bianca wordt onwel in het bijzijn van Marianne en Jenny. Femke worstelt met zichzelf en maakt Rosa nodeloos ongerust. Ann haalt haar slag thuis.

Aflevering 109 (#2719) - donderdag 28 januari 2010

Herman nodigt iedereen uit op een etentje bij hem thuis. Katrien probeert de tegenslag te verwerken. Bram en Franky gaan er samen met Paulien en Jens vandoor. Met Femke gaat het van kwaad naar erger.

Aflevering 110 (#2720) - vrijdag 29 januari 2010

Ten huize Bomans heeft de zware nacht zo zijn gevolgen. Filip geeft Bianca goede raad. Mo geeft Franky onder zijn voeten. Het komt tot een harde confrontatie tussen Bianca en Tom. Peter ontdekt meer dan hem lief is.