Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#2721) - maandag 1 februari 2010

Bianca wijkt niet van haar standpunt. Marianne roept de hulp van Geert en Ann in. Youri doet Eddy een zeer interessant, maar ongewoon voorstel. Femke probeert Peter te overtuigen dat ze Els nodig heeft.

Aflevering 112 (#2722) - dinsdag 2 februari 2010

Eddy twijfelt over het voorstel van Youri. Na het voorval met Herman, is Femke helemaal over haar toeren. Jens heeft stilaan genoeg van het studeren. Rosa ontdekt dat Bianca gelogen heeft.

Aflevering 113 (#2723) - woensdag 3 februari 2010

Simonne heeft medelijden met Herman. Peggy wil het hoofdstuk Tom voor eens en altijd afsluiten. Bram weigert zijn vader te gaan bezoeken. Katrien gaat de confrontatie met Filip aan. Peter raakt verstrikt in een hoog oplopende ruzie met zijn moeder.

Aflevering 114 (#2724) - donderdag 4 februari 2010

Ann wil iemand voorstellen aan haar familie. Simonne krijgt Bram toch zo ver dat hij zijn vader gaat bezoeken. Femke krijgt het steeds moeilijker. Jens werkt op Paulien haar zenuwen. Marianne roept de hulp van Jenny in.

Aflevering 115 (#2725) - vrijdag 5 februari 2010

Bianca heeft slecht nieuws voor Herman. Eddy en Youri doen hun best om Nancy te overtuigen. Katrien vertoeft in de zevende hemel. Femke gaat nog één keer met Els praten. Tom ontvangt de brief van Peggy.