Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#2741) - maandag 1 maart 2010

Luc ziet er tegenop om Mo en Kris onder ogen te komen. Bram voelt zich ongelooflijk schuldig. Peggy geeft toe aan Rosa dat ze weer iets heeft met Tom. Katrien nodigt Filip uit voor een etentje bij Julia en Cois.

Aflevering 132 (#2742) - dinsdag 2 maart 2010

Tom wil Peggy spreken. Nancy is bang voor de reactie van Femke. Eddy versiert een job voor Jelena. Mo wil Kris troosten, maar die wijst dat af. Katrien confronteert Tim met z’n verraad.

Aflevering 133 (#2743) - woensdag 3 maart 2010

Nancy is dolgelukkig met haar nieuwe functie. Julia zorgt dat Jens piekfijn uitgedost op z’n eerste werkdag verschijnt. Franky wil Bram steunen wanneer hij hoort dat die het moeilijk heeft. Peggy houdt haar been stijf.

Aflevering 134 (#2744) - donderdag 4 maart 2010

Katrien en Julia zijn allebei even zenuwachtig voor het etentje met Filip. Frank wil Herman de les gaan spellen. Nancy geeft schoonmaaktips aan Jelena. Ann besluit Barbara te gaan verrassen op het werk.

Aflevering 135 (#2745) - vrijdag 5 maart 2010

Julia heeft nog moeite met het leeftijdsverschil tussen Filip en Katrien. Bram kan zijn frustraties kwijt bij Franky. Kris laat haar emoties de vrije loop. Peggy laat Tom duidelijk weten wat haar wensen zijn. Katrien krijgt het op haar zenuwen.