Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#2756) - maandag 22 maart 2010

Nancy waarschuwt Waldek voor Jelena. Geert is opgelucht dat de getuigenkwestie is opgelost. Marianne heeft het moeilijk met de beslissing van Tom. Op aanraden van Julia gaat Jens solliciteren. In Taxi Ter Smissen vraagt een onbekende jonge vrouw naar Leo.

Aflevering 147 (#2757) - dinsdag 23 maart 2010

Mo en Kris leggen hun conflict bij. Leo geeft uitleg bij het plotse opdagen van Nina. Filip twijfelt over zijn relatie met Katrien. Jelena krijgt het hard te verduren. Marianne weigert nog langer te smeken.

Aflevering 148 (#2758) - woensdag 24 maart 2010

Waldek maakt zich zorgen om Jelena. Peggy probeert Tom te overtuigen om toch naar het huwelijk van Marianne te gaan. Kris gaat met Ann praten over haar problemen. Simonne heeft Herman door en wijst hem terecht.

Aflevering 149 (#2759) - donderdag 25 maart 2010

Nancy mist Eddy heel erg, en dat zal iedereen geweten hebben. Cois zegt eens goed z'n gedacht tegen Filip. Leo stelt Nina met veel trots voor aan iedereen. Marianne wordt plots ziek. Waldek voelt zich machteloos wanneer Youri Jelena komt ophalen.

Aflevering 150 (#2760) - vrijdag 26 maart 2010

Als alles goed gaat, treden Marianne en Geert vandaag in het huwelijk. Zal Tom opdagen of niet? Waldek wil Jelena helpen. Peggy en Femke zijn tevreden over de tentoonstelling in de Noorderzon. Katrien vreest dat ze Filip nu echt kwijt is.