Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#2761) - maandag 29 maart 2010

Peggy en Peter staan Tom bij met goede raad. Marianne krijgt het moeilijk wanneer ze oog in oog staat met Tom. Youri wil met Waldek spreken. Herman krijgt vandaag de uitslag van zijn behandeling.

Aflevering 152 (#2762) - dinsdag 30 maart 2010

Bram en Herman halen herinneringen op aan vroeger. Femke heeft nieuwe plannen voor de Noorderzon. Julia vindt een geschikte job voor Jens. Youri blaast de deal af. Tom moet even bekomen van de confrontatie met Marianne.

Aflevering 153 (#2763) - woensdag 31 maart 2010

Jelena is helemaal in paniek. Eddy probeert het terug goed te maken met Nancy. Mo maakt zich zorgen om Kris. Nina gaat solliciteren bij Peter. Marianne vindt dat Peggy een slechte invloed heeft op Tom.

Aflevering 154 (#2764) - donderdag 1 april 2010

Zowel Rosa als Marianne bekomen van hun ruzie. Tom en Peter verschillen duidelijk van mening. Simonne zoekt troost bij Frank. Youri wil opnieuw met Waldek praten. Franky en Bram hebben een goed gesprek over Herman.

Aflevering 155 (#2765) - vrijdag 2 april 2010

Peter hakt de knoop door. Katrien wordt voorgesteld aan het vriendje van Saartje. Ann gaat met Sandrine naar Rosa. Herman heeft het moeilijk om de waarheid te vertellen. Julia heeft een nieuwe opdracht voor Jens.