Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#2766) - maandag 5 april 2010

Nina heeft het niet gemakkelijk op haar eerste werkdag. Marianne en Ann plannen het verjaardagsfeestje van Sandrine. Franky probeert Bram zo goed mogelijk op te vangen. Peggy vreest dat ze Sandrine steeds minder zal zien.

Aflevering 157 (#2767) - dinsdag 6 april 2010

Katrien is helemaal over haar toeren na de pijnlijke confrontatie met Sonja. Bram kan de beslissing van Herman maar moeilijk aanvaarden. Nancy heeft groot nieuws voor Rosa. Het komt tot een serieuze aanvaring tussen Tom en Nina.

Aflevering 158 (#2768) - woensdag 7 april 2010

Rosa is onder de indruk van de plannen van Waldek en Jelena. Peter wil dat Tom wat vriendelijker is tegen Nina. Bram mijdt zijn vader, en reageert zich af op Paulien. Ann heeft slecht nieuws voor Tom.

Aflevering 159 (#2769) - donderdag 8 april 2010

Katrien is doodzenuwachtig voor het bezoekje aan de ouders van Filip. Saartje maakt misbruik van het vertrouwen van Filip en Katrien. Mo gaat zijn beklag doen bij de dokters. Het verjaardagsfeestje van Sandrine wordt verstoord.

Aflevering 160 (#2770) - vrijdag 9 april 2010

Bram voelt zich in de steek gelaten door zijn vader. Youri brengt Jelena een bezoekje. Tom onderneemt juridische stappen. Tim is de spelletjes van Saartje beu. Rosa laat iets te veel in haar kaarten kijken.