Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#2771) - maandag 12 april 2010

Herman heeft het moeilijk. Mo roept de hulp van Bianca in. Waldek en Jelena dienen hun huwelijksaanvraag in. Tom probeert Ann onder druk te zetten. Er zit een haar in de boter bij Jens en Paulien.

Aflevering 162 (#2772) - dinsdag 13 april 2010

Katrien krijgt goede raad van Saartje. Waldek wordt geplaagd door zijn collega’s. Bram is ten einde raad, en hij roept de hulp van Simonne in. Julia is razend wanneer Jens niet komt opdagen op het werk.

Aflevering 163 (#2773) - woensdag 14 april 2010

Het gaat nog steeds niet goed met Herman. Ann ontdekt wat Tom heeft gedaan. Saartje is met een vuil spelletje bezig. Julia probeert Jens wakker te schudden. Peter geeft Nina de kans om zich bij te scholen.

Aflevering 164 (#2774) - donderdag 15 april 2010

Bram belandt in een emotionele bui bij Paulien. Kris voelt zich wat beter en wil terug gaan werken. Frank en Cois hebben een leuke verrassing voor de toekomstige bruidegom, Waldek. Marianne gaat in de tegenaanval.

Aflevering 165 (#2775) - vrijdag 16 april 2010

Waldek en Jelena groeien steeds meer naar elkaar toe. Paulien is helemaal in de war door het blitzbezoekje van Bram. Ann zet Tom op z’n plaats. Bram kan het niet langer aanzien dat zijn vader zo lijdt. Filip voelt zich zwaar beledigd door Katrien.