Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#2776) - maandag 19 april 2010

Leo krijgt de rekening van Nina's hotelkosten voorgeschoteld. Luc polst naar Kris haar relatie met Mo. Tom wordt langs alle kanten belaagd. Youri laat duidelijk voelen wie er de baas is. Bram belooft zijn vader te steunen.

Aflevering 167 (#2777) - dinsdag 20 april 2010

Katrien kan moeilijk geloven dat Saartje de schuldige is. Waldek maakt zich zorgen om Jelena. Herman gaat samen met Bram langs bij Bianca. Rosa wacht in spanning op een verlossend telefoontje van Ann.

Aflevering 168 (#2778) - woensdag 21 april 2010

De politie komt langs bij Waldek en Jelena. Mo hoopt dat alles weer wordt zoals vroeger. Frank leert zijn zoon hoe hij vrouwen moet aanpakken. Jens en Tim gaan op zoek naar bewijzen van het examenbedrog. Tom schiet opnieuw in actie.

Aflevering 169 (#2779) - donderdag 22 april 2010

Waldek confronteert Nancy met haar verklaringen. Katrien heeft Saartje in de val gelokt. Tom ontdekt een mogelijk achterpoortje. Kris heeft slecht nieuws voor Mo. Peter kan het niet laten om Nina te helpen.

Aflevering 170 (#2780) - vrijdag 23 april 2010

Tom probeert Peggy op te vrolijken. Luc wil dat Mo privé en werk gescheiden houdt. Herman maakt reisplannen. Youri gaat Nancy nog een laatste keer waarschuwen. Julia moet haar oudste dochter troosten.