Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#2791) - maandag 10 mei 2010

De oorlog tussen Marianne en Tom escaleert. Peter probeert te bemiddelen. Nancy laat Rosa duidelijk verstaan dat Youri niet te vertrouwen is. Herman neemt terug contact op met Simonne.

Aflevering 182 (#2792) - dinsdag 11 mei 2010

Ann lijdt hoe langer hoe meer onder de spanning tussen haar moeder en Tom. Herman wil met Simonne praten. Rosa ontdekt de ware aard van Youri. Julia probeert kalm te blijven tijdens de rijlessen met Jens.

Aflevering 183 (#2793) - woensdag 12 mei 2010

Frank en Franky zijn dolenthousiast over hun toekomstplannen. Yvette maakt zich zorgen om Simonne. Ann waarschuwt Bianca voor Tom. Marianne gaat langs bij Peter om de akte te tekenen. Tom doet meteen een tegenzet. Bianca zorgt heel even voor paniek bij Jenny en Leo.

Aflevering 184 (#2794) - donderdag 13 mei 2010

Nina grijpt haar kans wanneer ze merkt dat Femke en Peter ruzie hebben. Waldek en Jelena maken zich klaar voor hun grote dag. Franky hoopt toch dat hun plannen nog door kunnen gaan. Frank vraagt Simonne om even afstand te nemen van Herman.

Aflevering 185 (#2795) - vrijdag 14 mei 2010

Frank doet Mo een interessant tegenvoorstel. Ann dreigt de moed te verliezen, maar Marianne blijft strijdvaardig. Femke probeert de plooien glad te strijken. Youri brengt Waldek en Jelena een bezoekje.