Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#2796) - maandag 17 mei 2010

Waldek en Jelena overlopen hun opties. Frank is apetr! ots op z'n zoon. Luc test Franky als nieuwe aandeelhouder. Ann vreest dat ze Sandrine gaat verliezen. Leo onderhandelt met Mo. Simonne neemt afstand van Herman.

Aflevering 187 (#2797) - dinsdag 18 mei 2010

Simonne vindt dat ze haar familie heeft verwaarloosd. Peter plant een verrassingsweekendje voor Femke, maar zij heeft andere verplichtingen. Waldek gaat op zoek naar financiële steun. Cois vreest dat hij z'n job kwijt is.

Aflevering 188 (#2798) - woensdag 19 mei 2010

Simonne gaat, zonder medeweten van Frank, toch op bezoek bij Herman. Peggy en Tom verheugen zich op een dagje met Sandrine. Rosa weigert Waldek en Jelena te helpen. Luc maakt het Franky niet gemakkelijk.

Aflevering 189 (#2799) - donderdag 20 mei 2010

Luc vindt dat Rosa de juiste beslissing heeft genomen, maar Rosa twijfelt. Peter voelt zich in de steek gelaten door Femke. Marianne zweert dat ze zal blijven vechten voor Sa! ndrine. Katrien heeft last van examenstress, gelukkig zorgt P! aulien v oor wat ontspanning.

Aflevering 190 (#2800) - vrijdag 21 mei 2010

Peter voelt zich slecht, maar vooral ook heel schuldig. Jelena ziet nog maar één uitweg om snel aan geld te geraken. Rosa heeft goed nieuws voor Waldek en Jelena. Het uitstapje van Bram en Herman heeft een dramatische afloop.