Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 16

Aflevering 191 (#2801) - maandag 24 mei 2010

Nina moet op haar tanden bijten om te zwijgen. Waldek en Jelena herademen opgelucht, tot Youri weer aan de deur staat. Simonne heeft een brief gekregen van Herman. Luc heeft z'n bedenkingen bij het plan van Rosa. Franky probeert contact te zoeken met Bram.

Aflevering 192 (#2802) - dinsdag 25 mei 2010

Nina waagt opnieuw haar kans bij Peter. Ann gaat op zoek naar een getuige tegen Tom. Bianca vreest dat Tom ook haar kind gaat willen afnemen. Franky overtuigt Bram om bij hen in te trekken. Jelena vreest dat ze nooit verlost zullen zijn van Youri.

Aflevering 193 (#2803) - woensdag 26 mei 2010

Franky weet niet wat hij moet zeggen om Bram te steunen. Marianne en Ann nodigen Peter uit voor koffie, en een gesprek. Nina kan niet langer meer zwijgen. Youri wil dat Eddy een klusje voor hem klaart.

Aflevering 194 (#2804) - donderdag 27 mei 2010

Peter gaat in op de vraag van Ann en Marianne. Op aanraden van Peggy gebruikt Tom z'n kennis om Peter onder druk te zetten. Wanneer Eddy ontdekt wat hij voor Youri moet doen, krabbelt hij terug. Bram en Franky nemen op hun eigen manier afscheid van Herman.

Aflevering 195 (#2805) - vrijdag 28 mei 2010 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 15: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Peter blijft trouw aan de waarheid. Tom haalt alles uit de kast in de hoop z'n slag thuis te halen. Na een nachtje stappen slaan bij Bram de stoppen door. Eddy heeft geen andere keuze dan de bevelen van Youri op te volgen.