Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#2851) - maandag 1 november 2010

Franky wil weten wat Frank van plan is. Tom en Peggy werken aan hun toekomst. Julia doet haar uiterste best om te zwijgen tegen Simonne. Tussen Frank en Simonne gaat het van kwaad naar erger. Bram zoekt Paulien weer op.

Aflevering 47 (#2852) - dinsdag 2 november 2010

Katrien begint aan haar stage in het ziekenhuis. Leo roept Frank op het matje. Peter neemt Nina op sleeptouw. Julia probeert Simonne op te beuren. De triomf van Frank heeft een bittere nasmaak.

Aflevering 48 (#2853) - woensdag 3 november 2010

Franky gaat praten met zijn moeder. Tim waarschuwt Jens dat hij Paulien wel eens zou kunnen verliezen. Bram biedt Franky z’n verontschuldigingen aan. Mo stelt voor om een alternatief geboortefeest te houden voor Robin.

Aflevering 49 (#2854) - donderdag 4 november 2010

Kris twijfelt over het voorstel van Luc. Marianne heeft haar bedenkingen bij de plannen van Mo & Bianca. Onder druk van z’n omgeving gaat Frank met Simonne praten. Nina gaat actief op zoek naar wat meer verantwoordelijkheid.

Aflevering 50 (#2855) - vrijdag 5 november 2010

Jens houdt nog even koppig vol. In Sanitechniek loopt het afscheidsfeestje voor Kris niet zoals verwacht. Julia en Cois ondernemen nog een laatste poging om Frank te overtuigen. Peggy heeft goed nieuws voor Tom.