Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#2856) - maandag 8 november 2010

Simonne lucht haar hart bij Julia en Cois. Franky maakt zich zorgen over z’n ouders. Nina gaat tot het uiterste om haar zin te krijgen. Rosa haar dag kan niet meer stuk na het goede nieuws. Luc merkt op dat het goed klikt tussen Waldek en Kris.

Aflevering 52 (#2857) - dinsdag 9 november 2010

Frank weigert z’n ongelijk toe te geven. Marianne hoopt om meter te worden van Robin. Katrien probeert Jens en Paulien terug te verzoenen. Bram verontschuldigt zich bij Simonne.

Aflevering 53 (#2858) - woensdag 10 november 2010

Paulien heeft genoeg van alle bemoeienissen. Frank en Franky bekomen allebei van een zware kater. Jens zet de eerste stap naar Paulien. Nina stelt haar idee voor aan Peter. Rosa kan het niet laten om Marianne te provoceren.

Aflevering 54 (#2859) - donderdag 11 november 2010

Peter is geen voorstander van de plannen van Nina. Franky confronteert z’n vader met z’n daden. Jens gaat nog een stapje verder om Paulien terug te winnen. Tim wordt tijdens een werkopdracht afgeleid door Bram en Paulien.

Aflevering 55 (#2860) - vrijdag 12 november 2010

Franky wil dat z’n vader het geld teruggeeft aan Bram. Nancy vermoedt dat Nina iets van plan is. Paulien laat zich eindelijk overhalen om Jens op te zoeken. Jenny is opgelucht met het nieuws van Peggy. Katrien moet tijdens haar stage een bekende patiënt verzorgen.