Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#2866) - maandag 22 november 2010

Nancy stelt alles in het werk om Nina tegen te houden. Peggy en Tom wachten vol spanning op de resultaten van het onderzoek. Leo wil dat Franky beslist over de aandelen. Gitta mag het ziekenhuis verlaten.

Aflevering 62 (#2867) - dinsdag 23 november 2010

Peggy belt in paniek naar Bianca voor advies. Gitta heeft een idee om Jens en Paulien terug samen te krijgen. Nancy vertrouwt Nina voor geen meter. Simonne is het getreuzel van Frank beu.

Aflevering 63 (#2868) - woensdag 24 november 2010

Nancy probeert te achterhalen hoeveel Nina voor het appartement heeft betaald. Peggy moet nog een paar bijkomende onderzoeken laten doen. Paulien en Jens zijn niet echt enthousiast over de plannen van Tim en Gitta. Peter doet een vervelende ontdekking.

Aflevering 64 (#2869) - donderdag 25 november 2010

Marianne ontdekt dat Peggy nog altijd in het ziekenhuis ligt. Bram negeert Paulien op z'n verjaardagsfeestje. Peter gaat langs bij Madeleine. Het komt tot een aanvaring tussen Frank en Franky. Na het verjaardagsfeestje gaat Waldek mee met Kris naar huis.

Aflevering 65 (#2870) - vrijdag 26 november 2010

Frank moet een belangrijke beslissing nemen. Peggy en Tom krijgen goed en slecht nieuws. Waldek voelt zich schuldig na een romantische nacht bij Kris. Madeleine bedankt Nancy voor haar tussenkomst. Jens is zenuwachtig voor het etentje met Paulien.