Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#2876) - maandag 6 december 2010

Simonne probeert Frank uit te leggen wat er precies is gebeurd. Nancy vergeet dat het vandaag een speciale dag zou moeten zijn voor Britney. Tom en Rosa proberen Peggy te overhalen om voor de behandeling te kiezen. Jens heeft een nieuwe job gevonden.

Aflevering 72 (#2877) - dinsdag 7 december 2010

Luc polst bij Bram naar de aandelen. Nancy gaat op zoek naar geld. Frank stort z'n hart uit bij Cois. Peggy doet alsof er niets aan de hand is. Tom is ten einde raad. Nina probeert Peter opnieuw te paaien.

Aflevering 73 (#2878) - woensdag 8 december 2010

Nancy voelt zich erg beschaamd na de kus. Simonne nodigt Bram uit voor een ernstig gesprek. Peggy komt in aanvaring met Tom. Peter kan de toenaderingspogingen van Nina niet appreciëren.

Aflevering 74 (#2879) - donderdag 9 december 2010

Rosa probeert haar dochter op andere gedachten te brengen. Luc doet Bram een interessant aanbod. Jenny confronteert Peggy met de harde realiteit. Simonne krijgt een dreun wanneer ze Franky wil gaan bezoeken.

Aflevering 75 (#2880) - vrijdag 10 december 2010

Peggy neemt een belangrijke beslissing. Rosa en Jenny praten eindelijk weer met elkaar. Nancy heeft een schitterend idee om Eddy te helpen. Bram kan het geheim niet langer voor zich houden. Er wordt opnieuw een klant van Taxi Ter Smissen ingepikt.