Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#2886) - maandag 20 december 2010

Marianne is verrast door de plotse toenadering tussen Tom en Ann. Nancy gaat op zoek naar een oppas voor Britney. Op vraag van Tim en Gitta probeert Jens een nieuwe werkwijze uit. Frank wordt zot van het gezaag van Yvette.

Aflevering 82 (#2887) - dinsdag 21 december 2010

Nina is vastbesloten Peter te verlaten. In Taxi Ter Smissen zetten ze alles op alles om de taxipiraat in de val te lokken. Bram heeft het gevoel dat Paulien hem nog niet volledig vertrouwt. Peggy krijgt bloemen van Marianne.

Aflevering 83 (#2888) - woensdag 22 december 2010

Nancy vertrekt samen met Roland naar Wit-Rusland. Jens is aangeslagen door de reactie van Cois en Julia. Rosa nodigt Waldek uit voor kerstavond. Jenny krijgt het heel druk in Ter Smissen en roept extra hulp in.

Aflevering 84 (#2889) - donderdag 23 december 2010

Jenny is zeer tevreden met de extra hulp die ze krijgt. Ann en Peggy lijken zich stilaan te verzoenen. Bram kan het niet laten om Jens uit te dagen. Simonne mist haar zoon. Waldek voelt zich eenzaam.

Aflevering 85 (#2890) - vrijdag 24 december 2010

Jens komt zich verontschuldigen bij Paulien. Britney speelt verstoppertje bij Marianne. Tom en Peggy krijgen een onverwachte extra gast op kerstavond. Eddy is in de wolken met het bezoek van Nancy.