Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#2891) - maandag 27 december 2010

Luc probeert de goede relatie tussen Waldek en Rosa te verstoren. Nancy keert met gemengde gevoelens terug uit Wit-Rusland. Nina maakt er geen geheim meer van dat zij en Peter nu echt een koppel zijn. Bram en Paulien moeten een uitleg verzinnen voor het blauwe oog van Bram.

Aflevering 87 (#2892) - dinsdag 28 december 2010

Rosa ontdekt wat Luc van plan is. Nancy gaat wel heel ver om Eddy vrij te krijgen. De bezoekregeling voor Sandrine staat bijna op papier, maar Peggy wil meer. Jens moet zijn schuld afbetalen bij Taxi Ter Smissen. Frank weigert zijn zoon te gaan bezoeken.

Aflevering 88 (#2893) - woensdag 29 december 2010

Waldek hoort wat Nancy van plan is, en dat zint hem niet. Jenny onderhandelt met Marianne over een extra hulp in het café. Frank en Cois maken het Jens niet gemakkelijk. Simonne probeert Frank te overhalen om met de begeleider van Franky te gaan praten.

Aflevering 89 (#2894) - donderdag 30 december 2010

Marianne verwelkomt de hele familie op een 'spontaan' feestje. Nancy is razend omdat Waldek haar plannetje heeft gedwarsboomd. Rosa is in de wolken nu ze weer in Ter Smissen mag gaan werken. Frank laat zich dan toch overtuigen door Simonne.

Aflevering 90 (#2895) - vrijdag 31 december 2010

Mo en Peggy hebben hun bedenkingen bij het georkestreerde feestje van Marianne. De begeleider van Franky heeft belangrijk nieuws voor Frank en Simonne. Gitta blijkt een slechte verliezer te zijn. Cois krijgt een onrustwekkend telefoontje.