Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#2901) - maandag 10 januari 2011

Frank is de enige die niet zo enthousiast is met zijn beslissing. Jens en Katrien lijken gedeeltelijk in hun opzet te slagen. Tom voelt dat er romantiek in de lucht hangt op het notariaat. Marianne probeert Geert te overtuigen van haar goede intenties.

Aflevering 97 (#2902) - dinsdag 11 januari 2011

Mo wil niet dat Robin naar Marianne gaat. Jens stelt voor om een stapje verder te gaan. Nancy moet dringend aan geld zien te geraken. Nina loopt op wolkjes, en Tom ontdekt wat de reden daarvan is.

Aflevering 98 (#2903) - woensdag 12 januari 2011

Bianca schakelt Marianne in om op Robin te passen. Het plannetje van Jens en Katrien lijkt niet echt te werken. Frank bereidt zich stilaan voor op de terugkeer van Franky. Luc legt Waldek op de rooster.

Aflevering 99 (#2904) - donderdag 13 januari 2011

Nancy overweegt de hulp van Madeleine in te roepen. Mo belooft het terug goed te maken met Bianca. Marianne wil dat Tom meer op zijn strepen te staat. Peter is tevreden met zijn beslissing.

Aflevering 100 (#2905) - vrijdag 14 januari 2011

Simonne probeert Frank moed in te spreken. Nina en Peter vieren hun verloving in Ter Smissen, in het bijzijn van Nancy. Nancy keert overstuur terug naar huis, waar ze plots bezoek krijgt van een oude bekende. Bianca worstelt met de houding van Mo.