Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#2906) - maandag 17 januari 2011

Nancy denkt dat haar financiële problemen nu voorgoed van de baan zijn. Peter schrikt van een onverwachte confrontatie. Bianca probeert Frank te overtuigen om met Franky te gaan praten. Waldek is in een nostalgische bui.

Aflevering 102 (#2907) - dinsdag 18 januari 2011

Katrien houdt het bedrog niet lang meer vol. Waldek zoekt troost bij Rosa. Bram heeft een idee om het contact tussen Frank en Franky te verbeteren. Peter benadrukt dat hij voor Nina kiest.

Aflevering 103 (#2908) - woensdag 19 januari 2011

Simonne probeert Frank te overtuigen om in te gaan op de uitnodiging van Franky. Paulien is niet onder de indruk van Jens zijn smeekbede. Waldek maakt plannen om een tijdje naar Polen te gaan.

Aflevering 104 (#2909) - donderdag 20 januari 2011

Franky neemt een pijnlijke, maar noodzakelijke beslissing. Bianca laat Marianne duidelijk voelen dat zij de touwtjes in handen heeft. Nina doet wat stof opwaaien in de Noorderzon. Rosa vreest dat Waldek in Polen zal blijven.

Aflevering 105 (#2910) - vrijdag 21 januari 2011

Luc ontfermt zich over Franky. Katrien twijfelt over de beslissing van Tim. Marianne probeert het bezoekje aan Robin naar haar hand te zetten. Peter kan er niet mee lachen dat Nina naar de Noorderzon is gegaan.