Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#2916) - maandag 31 januari 2011

Marianne gaat de schade opmeten in Ter Smissen. Yvette lijdt zwaar onder de breuk tussen Frank en Franky. Julia probeert te bemiddelen tussen Bram en Katrien. Ann klaagt over aanhoudende buikpijn. Rosa probeert afstand te houden van Waldek.

Aflevering 112 (#2917) - dinsdag 1 februari 2011

Leo organiseert een partijtje darts in Taxi Ter Smissen. Nancy wordt op het matje geroepen door Marianne. Peggy en Tom genieten van hun tijd met Sandrine. Nina gaat op zoek naar een gepaste huwelijksdatum.

Aflevering 113 (#2918) - woensdag 2 februari 2011

Waldek en Jenny hebben een idee om de problemen van Nancy op te lossen. Frank verwerkt de confrontatie met zijn zoon. Peter is allesbehalve enthousiast over de huwelijksdatum die Nina heeft uitgekozen. Julia is het gekibbel van haar dochters meer dan beu.

Aflevering 114 (#2919) - donderdag 3 februari 2011

Door de situatie van Ann, komt Bianca tot een opmerkelijke conclusie. Waldek lucht zijn ha! rt bij Frank. De benefietveiling in Ter Smissen zorgt voor hee! l wat op merkelijke combinaties. Luc paait Franky door hem zakelijk advies te vragen.

Aflevering 115 (#2920) - vrijdag 4 februari 2011

Tim is allesbehalve tevreden met zijn 'date'. Rosa tempert meteen alle verwachtingen van Waldek. Bianca heeft een belangrijke vraag voor Mo. Bram en Paulien vallen te pas en te onpas binnen bij Franky.