Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#2921) - maandag 7 februari 2011

Jenny vreest voor de reactie van Tom en Marianne. Ann kijkt vol ongeduld uit naar de komst van Sandrine. Bram probeert de brokken te lijmen. Peter en Nina strijken de plooien glad. Bianca wil een gesprek met Tom.

Aflevering 117 (#2922) - dinsdag 8 februari 2011

Peggy heeft het moeilijk om afscheid te nemen van Sandrine. Yvette is heel erg jaloers op het afspraakje van Leo en Jenny. Tom lucht zijn hart bij Marianne. Waldek raapt de moed bij elkaar om Rosa uit te nodigen. Femke zet Peggy zwaar onder druk.

Aflevering 118 (#2923) - woensdag 9 februari 2011

Bram doet Franky een zeer interessant voorstel. Ann constateert dat Peggy overwerkt is. Tom heeft een compromis uitgewerkt voor Bianca. De aanbidder van Julia zorgt voor een smakelijke verrassing. Leo krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 119 (#2924) - donderdag 10 februari 2011

Tom en Bianca komen tot een overeenkomst. Simonne en Julia willen weten wat er met Femke aan de hand is. Julia twijfelt of ze naar het afspraakje zal gaan. Peggy begint zich terug wat beter te voelen.

Aflevering 120 (#2925) - vrijdag 11 februari 2011

Nancy krijgt weer slecht nieuws te verwerken. Bianca en Mo zetten een belangrijke stap, en ook Tom krijgt zijn zin. Femke blijft voor problemen zorgen in de Noorderzon. Julia krijgt een verlossend telefoontje.