Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#2926) - maandag 14 februari 2011

Julia verheugt zich op de terugkeer van Cois. Peggy zit in de put over de Noorderzon. Franky leent zijn appartement uit aan Bram. Jens krijgt een onverwachte, maar zeer aangename klant in de taxi.

Aflevering 122 (#2927) - dinsdag 15 februari 2011

Bram denkt dat Franky jaloers is. Julia is helemaal van de kaart. Ondanks het gepest van Luc, blijft Waldek volhouden. Tom en Peggy maken weer ruzie over Sandrine. Rosa wil weten waarom Femke zich zo vreemd gedraagt.

Aflevering 123 (#2928) - woensdag 16 februari 2011

Nina is niet geïnteresseerd in de verzoeningspoging van haar moeder. Tom vindt dat Ann overdrijft. Jens ontdekt dat zijn toevallige ontmoeting toch niet zo toevallig was. Nancy vreest dat Femke financiële problemen heeft.

Aflevering 124 (#2929) - donderdag 17 februari 2011

Waldek neemt Rosa mee naar een gezellig Pools restaurantje. Tom gaat er van uit dat alles in orde zal komen met Peggy. Nina ontdekt het verhaal achter het geschenk van haar moeder. Bram en Franky leggen het bij.

Aflevering 125 (#2930) - vrijdag 18 februari 2011

Rosa tempert het enthousiasme van Waldek. Julia keert terug uit Spanje. Franky gaat door een moeilijke periode, gelukkig is Bram er om hem op te vangen. Femke verontschuldigt zich bij Peggy.