Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#2931) - maandag 21 februari 2011

Femke werkt zich steeds meer in nesten. Franky komt een bekend gezicht tegen tijdens een van zijn klusjes. Katrien en Paulien maken zich zorgen om hun moeder. Tom probeert met Peggy te praten.

Aflevering 127 (#2932) - dinsdag 22 februari 2011

Leo biedt Dominique een job aan. Tom probeert Rosa aan zijn kant te krijgen. Femke wordt onder druk gezet. Rosa en Jenny strijken de plooien weer glad. Franky krijgt een interessante uitnodiging.

Aflevering 128 (#2933) - woensdag 23 februari 2011

Leo stort zijn hart uit bij Jenny. Peter licht Nina in over zijn afspraak met Femke. Rosa kan Peggy overtuigen om in therapie te gaan. Franky twijfelt over het aanbod van Max. Julia doet haar best om Cois te vergeten.

Aflevering 129 (#2934) - donderdag 24 februari 2011

Dominique gaat in op het aanbod van Leo. Peter ontdekt dat Femke serieus in de problemen zit. Peggy gaat naar haar eerste therapiesessie bij Geert. De nieuwe interim-kracht bij Sanitechniek zorgt voor serieus wat spanningen.

Aflevering 130 (#2935) - vrijdag 25 februari 2011

Marianne wil absoluut achterhalen waarom Peggy bij Geert zat, maar iedereen zwijgt. Julia wil haar leven een nieuwe wending geven. Bram weigert terug te gaan werken. Peter laat Femke weten dat hij nog altijd bereid is haar te helpen.