Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#2936) - maandag 28 februari 2011

Bram belooft Franky een knalfuif voor zijn 18de verjaardag. Femke wil de problemen in de Noorderzon oplossen. Luc stelt zich vragen bij het gedrag van Waldek. Julia zet een punt achter haar zotte kuren. Peter stelt Nina teleur.

Aflevering 132 (#2937) - dinsdag 1 maart 2011

Peter heeft een interessant voorstel voor Femke. Leo hoopt op een verzoening tussen Dominique en Nina. Franky en Max spreken opnieuw af. Bram nodigt ook Frank uit op het verjaardagsfeestje van Franky. Nina vindt dat Peter te weinig interesse toont voor hun trouwfeest.

Aflevering 133 (#2938) - woensdag 2 maart 2011

Simonne probeert Frank te overtuigen om toch naar het feestje van Franky te gaan. Bianca raadt Peggy aan haar eigen ritme te volgen. Dominique wil meer te weten komen over het verleden van Femke. Julia krijgt een aangename verrassing.

Aflevering 134 (#2939) - donderdag 3 maart 2011

Julia gaat in op de uitnodiging van Serge. Tom hoopt dat de therapie van Peggy snel resultaat zal opleveren. Femke wordt door Peggy voor blok gezet. Frank feliciteert zijn zoon met zijn verjaardag.

Aflevering 135 (#2940) - vrijdag 4 maart 2011

Franky wordt 18 en dat wordt uitgebreid gevierd. Bianca weigert Robin mee te geven aan Tom. Dominique vermoedt dat Peter weer toenadering zoekt tot Femke. Jens wil naar het verjaardagsfeestje van Franky gaan, maar Fien heeft andere plannen.