Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#2941) - maandag 7 maart 2011

Frank wordt overladen met complimenten. Dominique houdt Peter nauwlettend in het oog. Ondanks de verwijten van Peggy en Rosa, zet Tom koppig door. Peter wil Femke helpen, maar dan wil hij wel de waarheid weten.

Aflevering 137 (#2942) - dinsdag 8 maart 2011

Simonne vraagt of Franky terug thuis wil komen wonen. Iedereen, behalve Marianne, keurt de beslissing van Tom af. Katrien en Paulien willen dat Julia zich inschrijft op een datingsite. Luc merkt dat er iets gaande is tussen Rosa en Waldek.

Aflevering 138 (#2943) - woensdag 9 maart 2011

Jens ziet iets wat hij niet had mogen zien. Jenny zoekt troost bij Leo. Bram is Franky enorm dankbaar. Nancy wil dat Femke opnieuw contact opneemt met Peter. Nina vertrouwt Peter niet meer.

Aflevering 139 (#2944) - donderdag 10 maart 2011

Peter gelooft Femke niet. Fien is helemaal niet verrast wanneer Jens zijn geheim verklapt. Dominique geeft Nina goede raad over Peter. Mo maakt zich ernstige zorgen over de plannen van Tom. Waldek neemt Freddy in vertrouwen.

Aflevering 140 (#2945) - vrijdag 11 maart 2011

Peter speelt open kaart met Nina. Bianca krijgt bericht van de rechtbank. Jenny gaat langs bij Marianne en komt daar iets zeer interessants te weten. Peggy gaat haar hart luchten bij Geert. Femke krijgt onverwacht bezoek over de vloer.