Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#2946) - maandag 14 maart 2011

Simonne ziet het weer helemaal zitten en maakt plannen. Peggy probeert de brokken te lijmen. Rosa weet niet goed wat ze met het aanbod van Luc moet aanvangen. Bram en Franky vertrekken op avonturentocht. De spanning tussen Ann en Marianne blijft voelbaar.

Aflevering 142 (#2947) - dinsdag 15 maart 2011

Rosa heeft teveel aan haar hoofd en vraagt uitstel. Peggy is de problemen in de Noorderzon beu. Katrien en Paulien zoeken een geschikte man voor hun moeder. Bram en Franky hadden hun uitstapje duidelijk onderschat.

Aflevering 143 (#2948) - woensdag 16 maart 2011

Luc heeft het moeilijk met de beslissing van Rosa. Tussen Tom en Peggy gaat het van kwaad naar erger. Julia heeft haar buik vol van de blind dates. Bianca en Mo laten zich niet doen op het proces.

Aflevering 144 (#2949) - donderdag 17 maart 2011

Bianca, Mo en Jenny zijn zwaar aangeslagen. Paulien en Katrien hebben toch nog een kandidaat uitgezocht voor Julia. Luc roept de hulp van Freddy in. Femke is radeloos en zoekt hulp bij Peter.

Aflevering 145 (#2950) - vrijdag 18 maart 2011

De spanning stijgt tussen Mo en Tom. Femke wil zo snel mogelijk van alle problemen verlost zijn. Nina is volop bezig met de voorbereidingen van het huwelijk. Bram wordt erg koel onthaald door Paulien. Peter voelt zich steeds onzekerder worden.