Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#2956) - maandag 28 maart 2011

Franky verwerkt de felle reactie van Bram. Marianne wil niet dat Julia zo snel opgeeft. Peter vraagt meer uitleg aan Femke. Rafael zoekt Femke op in de Noorderzon. Simonne schrikt wanneer ze het nieuws van Franky hoort.

Aflevering 152 (#2957) - dinsdag 29 maart 2011

Peggy en Julia wachten vol spanning op de beslissing van Femke. Ann en Geert vermoeden dat Marianne weer iets van plan is. Bram lucht zijn hart bij Paulien. Nancy ontdekt dat Peter zijn huwelijk heeft uitgesteld.

Aflevering 153 (#2958) - woensdag 30 maart 2011

De droom van Julia dreigt in het water te vallen. Luc beraamt samen met Freddy een sluw plannetje. Femke is vastbesloten elk contact met Rafael te verbreken. Tom komt Robin ophalen, begeleid door Tim.

Aflevering 154 (#2959) - donderdag 31 maart 2011

Luc probeert te achterhalen waarom Bram en Franky ruzie hebben. Waldek besluit mee te gaan met Freddy. Nina vreest dat ze altijd op de tweede plaats zal komen. Tom vraagt financiële hulp aan Marianne.

Aflevering 155 (#2960) - vrijdag 1 april 2011

Peggy ziet de overname van de Noorderzon niet meer zitten. Waldek doet tegen zijn zin mee met Freddy. Rosa beseft dat ze snel een keuze zal moeten maken. Franky en Bram schelden elkaar de huid vol.