Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#2961) - maandag 4 april 2011

Julia ziet het niet meer zitten. Dominique wil dat Nina afstand neemt van Peter. Franky vindt steun bij Simonne. Bram voelt zich verraden door zijn beste vriend. Waldek geeft Rosa het beloofde geld, maar zwijgt over de afkomst.

Aflevering 157 (#2962) - dinsdag 5 april 2011

Luc heeft een interessant voorstel voor Bram. Freddy en Waldek gaan nog een stapje verder. Simonne maakt zich zorgen om haar zoon. Bram belandt samen met Frank aan de toog van Ter Smissen. Nina volgt de instructies van haar moeder.

Aflevering 158 (#2963) - woensdag 6 april 2011

Het plannetje van Luc en Freddy loopt niet zoals gehoopt. Marianne confronteert Peggy met Sandrine. Femke heeft het moeilijk met het verlies van de Noorderzon.

Aflevering 159 (#2964) - donderdag 7 april 2011

Marianne doet haar uiterste best om Peggy uit te dagen. Nancy wil dat Femke haar kans waagt. Tim houdt Katrien tegen na een avondje stappen. Luc verzint een nieuw plannetje. Dominique wil dat Nina stopt met twijfelen en in actie schiet.

Aflevering 160 (#2965) - vrijdag 8 april 2011

Jens krijgt bezoek van z’n broer Stijn. Nina heeft een beslissing genomen. Bram overweegt in te gaan op het aanbod van Luc. Peter verschijnt op het verjaardagsfeestje van Femke.