Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#2976) - maandag 25 april 2011

Franky wil dat Bram met Paulien gaat praten. Julia vraagt zich af waarom Paulien zo triest is. Marianne broedt op een nieuw plan. Freddy zet Luc onder druk. Peter krijgt het zwaar te verduren.

Aflevering 172 (#2977) - dinsdag 26 april 2011

Peter vindt het voorstel van Tom totaal ongepast. Bram en Paulien bespreken hun toekomst. Waldek voelt dat er iets gaande is tussen Luc en Freddy. Leo is opgelucht wanneer er zich een nieuwe taxichauffeur aanmeldt.

Aflevering 173 (#2978) - woensdag 27 april 2011

Peggy reageert positief op het bezoek van Sandrine. Rosa heeft belangrijk nieuws te melden. Freddy vindt dat hij recht heeft op een extra bonus. Frank is op zoek naar een zondebok. De eerste taxirit van Mayra loopt alles behalve vlot.

Aflevering 174 (#2979) - donderdag 28 april 2011

Leo overweegt Mayra te ontslaan. Waldek en Nancy zoeken troost bij elkaar. Niemand is echt enthousiast over de filmmarathon van Katrien, behalve Stijn. Yvette voelt zich verwaarloosd. Simonne vindt dat Frank niet goed bezig is.

Aflevering 175 (#2980) - vrijdag 29 april 2011

Waldek stelt zich vragen bij het gedrag van Freddy. Max heeft slecht nieuws voor Franky. Simonne wil dat Frank snel een oplossing zoekt. Bram heeft nagedacht en licht Paulien in over zijn beslissing. Peter gaat in op het aanbod van Tom.