Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#2981) - maandag 2 mei 2011

Freddy zit serieus in de problemen. Bianca krijgt een dagvaarding voorgeschoteld. Volgens Yvette en Leo heeft Frank de hele situatie rond Franky slecht aangepakt. Bram en Paulien gaan Julia inlichten.

Aflevering 177 (#2982) - dinsdag 3 mei 2011

Paulien schrikt van Julia’s reactie. Tom is getuige van de eerste toenadering tussen Peggy en Robin. Nancy voelt zich in de steek gelaten door Femke. Peter dreigt de moed te verliezen.

Aflevering 178 (#2983) - woensdag 4 mei 2011

Tom laat Peggy alleen achter met Robin. Freddy probeert nog meer geld los te krijgen van Luc. Frank en Simonne hebben een gesprek over Franky. Het avondje uit van Mayra en Ann is een succes.

Aflevering 179 (#2984) - donderdag 5 mei 2011

Marianne gaat de confrontatie met Peggy aan. Femke probeert Peter zo goed mogelijk bij te staan. Stijn roept de hulp van zijn broer in. Waldek ontdekt wat er gaande is met Freddy.

Aflevering 180 (#2985) - vrijdag 6 mei 2011

Het gesprek met Marianne zet Peggy aan het denken. Jenny besluit Leo uit haar hoofd te zetten. Frank probeert de plooien glad te strijken, maar Simonne is niet zo vergevingsgezind. Julia wil dat Paulien heel goed nadenkt over haar toekomstplannen.