Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#2991) - maandag 16 mei 2011

Peggy heeft het moeilijk met de bemoeienissen van Marianne. Tom en Marianne doen een vreselijke ontdekking. Julia besluit om haar dochter dan toch te steunen. Simonne hoopt dat Frank zich nu eindelijk zal verzoenen met Franky.

Aflevering 187 (#2992) - dinsdag 17 mei 2011

Tom zet alles op alles om Robin terug te krijgen. Marianne neemt op haar eigen manier wraak. Julia vindt dat Paulien haar vader moet gaan inlichten. Stijn en Katrien plannen een filmmarathon. Peter brengt Rafael een bezoekje.

Aflevering 188 (#2993) - woensdag 18 mei 2011

Ann en Geert proberen een furieuze Marianne te kalmeren. Freddy biedt Waldek interessante informatie aan, in ruil voor geld. Ter Smissen kampt met elektriciteitsproblemen. Bram en Franky organiseren de vrijgezellenavond van Luc.

Aflevering 189 (#2994) - donderdag 19 mei 2011

Vandaag trouwen Luc en Rosa. Bram wordt hard aangepakt door Julia en Paulien. Jens merkt dat Stijn heel gelukkig is, maar Stijn zwijgt over de ware reden. Mayra gaat nog eens langs bij Ann en lucht haar hart.

Aflevering 190 (#2995) - vrijdag 20 mei 2011

Marianne neemt een drastische beslissing. Frank zoekt weer toenadering tot Franky. Bram uit voor het eerst zijn twijfels. Peter vreest dat Femke zich laat inpakken door Rafael.