Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 17

Aflevering 191 (#2996) - maandag 23 mei 2011

Katrien moet een hartverscheurende keuze maken. In Taxi Ter Smissen groeit de ongerustheid. Franky probeert Bram af te schermen voor Paulien. Waldek zoekt opnieuw toenadering tot Rosa.

Aflevering 192 (#2997) - dinsdag 24 mei 2011

Frank nodigt Franky uit voor het avondeten. Jens zet Stijn onder druk. Peggy roept Simonne en Julia op het matje. Julia krijgt voor het eerst sinds lang nog eens nieuws van Cois. Rafael gaat op zoek naar werk.

Aflevering 193 (#2998) - woensdag 25 mei 2011

Julia zit in zak en as, maar verzwijgt het slechte nieuws voor Paulien. Tussen Frank en Simonne gaat het eindelijk weer goed. Stijn maakt Jens wijs dat het gedaan is met Katrien. Bram heeft schrik om Paulien te verliezen. Luc neemt wraak.

Aflevering 194 (#2999) - donderdag 26 mei 2011

Bram en Franky beginnen te vermoeden dat Luc iets misdaan heeft met Waldek. Jens zoekt Katrien op om te zeggen dat ze moet stoppen met het geflirt met Stijn of hij vertelt alles aan Tim. Mayra heeft een armband voor Ann gemaakt. Peggy spreekt Julia aan over het gesprek tussen Marianne en Julia betreffende de Noorderzon maar Julia wil er niks over zeggen. Waldek wil morgen een feest geven voor zijn verloving met Rosa. Simonne vindt dat Bram Paulien moet gaan opzoeken want anders is hij ze kwijt. Peggy zoekt Julia opnieuw op om meer te weten te komen en Julia biecht alles op over wat Marianne Julia aangeboden heeft. Leo gaat naar Marianne om te zeggen dat hij Ter Smissen wil kopen. Rafael gedraagt zich erg vreemd en Nancy vraagt Femke om te bemiddelen. Rafael mist wat hij en Femke in Spanje gehad hebben. Simonne en Bram gaan naar Paulien en Bram zegt dat hij niet klaar is voor een kind. Paulien is razend op hem en in aanwezigheid van Simonne zegt Paulien de waarheid over het feit dat Bram Frank heeft neergestoken. Simone gaat naar Franky en geeft hem ervan langs.

Aflevering 195 (#3000) - vrijdag 27 mei 2011 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 16: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Simonne is helemaal van haar melk nu ze de waarheid weet. Ze gaat naar Bram om de echte feiten te vernemen en ze zegt dat ze tegen Frank zal zwijgen. Marianne denkt aan Leo te verkopen want hij heeft een goed bod gedaan. Leo bespreekt met Jenny zijn koopplannen van Ter Smissen. Ann zegt aan Mayra dat ze denkt ze op haar verliefd aan het worden is. Paulien wil met Bram praten maar hij wil dat ze hem gerust laat nadat ze hem verraden heeft. Leo en Jenny groeien steeds meer naar mekaar toe. Ann zoent Mayra maar loopt daarna verward weg. Peggy komt Sandrine ophalen bij Marianne maar zij zegt dat Sandrine slaapt. Peggy zegt dat ze dat achterbaks gedoe kotsbeu is. Marianne zegt dat er nog wel genoeg feestjes zullen komen aan het ritme waarop Rosa van man verandert, waarop Peggy Marianne een mep in haar gezicht geeft. Marianne zegt dat ze hiervan spijt zal krijgen want als Tom dit te weten komt en ze zegt dat Peggy een bitch is. Waarop Peggy antwoordt dat als Tom gaat te weten komen dat Marianne Julia voor haar kar heeft gespannen om voor de neus van Peggy te Noorderzon te kopen, wie zal dan de bitch zijn… In Ter Smissen houden Waldek en Rosa hun reüniefeestje. Marianne belt naar Leo om te zeggen dat ze zijn bod toch niet aanvaardt. Paulien is van haar melk en zegt dat ze haar kind niet wil houden. Freddy komt langs in ter Smissen en valt de klanten lastig met zijn zatte kop. Waldek gooit hem buiten en hij komt Luc tegen. Freddy vlucht terug binnen in Ter Smissen en Luc achtervolgt hem in een kamer waar hij hem op de grond doet vallen en hij valt op zijn hoofd. Femke zoekt Rafael op om hem te zeggen dat hij haar moet loslaten en opnieuw moet vertrekken. Bram vraagt Franky ten dans op het feestje en op dat moment komen Simonne en Frank binnen en Bram loopt weg. Franky gaat hem achterna en er ontstaat een fikse discussie en hierdoor zegt Simonne dat niet Franky maar wel Bram hem het mes in de rug heeft gestoken. Franky neemt Bram in alle haasten mee op de brommer van Nancy. Rafael heeft ondertussen zijn kamer in de fik gestoken en Femke gaat er op af maar Rafael houdt haar vast. Sandrine ligt in een van de kamers te slapen. Tom gaat naar binnen om haar te redden.