Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#2821) - maandag 20 september 2010

Simonne maakt zich zorgen om Bram en Franky. Waldek probeert zich sterk te houden. Luc doet z'n best om Rosa op te vangen. Franky beseft dat Bram de waarheid spreekt.

Aflevering 17 (#2822) - dinsdag 21 september 2010

Frank en Cois proberen Waldek op te beuren. Marianne brengt Rosa een bezoekje. Cois en Julia krijgen een nieuwe buurman. Luc voelt zich buitengesloten. Er hangt spanning in de lucht in het notariaat.

Aflevering 18 (#2823) - woensdag 22 september 2010

Luc vertrouwt Marianne voor geen haar. Tom zoekt terug contact met Robin. Bram maakt ambitieuze toekomstplannen. Nancy probeert een doodongelukkige Waldek te helpen. Franky confronteert zijn moeder.

Aflevering 19 (#2824) - donderdag 23 september 2010

Rosa maakt zich steeds meer zorgen. Franky stelt z'n nieuwe vriendinnetje voor aan z'n familie. Tom en Peggy bereiden hun verhuis voor. Waldek gaat terug aan de slag bij Taxi Ter Smissen. Nina slaagt er in zowel Leo als Peter rond haar vinger te winden.

Aflevering 20 (#2825) - vrijdag 24 september 2010

Peggy legt zich neer bij de wensen van Tom. Rosa gaat de confrontatie aan met Marianne. Bram moet een zoveelste tegenslag te verwerken. Frank doet een mysterieuze ontdekking. Bianca vreest dat Tom haar zoon zal willen erkennen.