Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#2826) - maandag 27 september 2010

Rosa trekt een streep onder haar carrière bij Ter Smissen. Nina laat duidelijk haar ongenoegen blijken wanneer zij Ter Smissen moet verlaten. Marianne gaat op zoek naar een nieuwe gerant. Bram probeert het geld van zijn vader op te sporen.

Aflevering 22 (#2827) - dinsdag 28 september 2010

Bianca wil Tom op afstand te houden. Leo en Nina doen hun beklag bij Marianne. Geert is het helemaal niet eens met de manier waarop Marianne Rosa aanpakt. Bram ontdekt wie het bedrijf van z’n vader heeft gekocht.

Aflevering 23 (#2828) - woensdag 29 september 2010

Bram denkt dat Simonne meer weet over het geld van Herman. Tussen Marianne en Geert gaat het nog steeds niet goed. Simonne neemt Julia in vertrouwen. Waldek neemt afscheid van Jelena.

Aflevering 24 (#2829) - donderdag 30 september 2010

Simonne is niet van plan zich te laten doen door Bram. Katrien is de opdringerige Tim kotsbeu. Mo vangt Bianca op na een mislukte verzoeningspoging met Peggy. Jenny neemt een belangrijke beslissing.

Aflevering 25 (#2830) - vrijdag 1 oktober 2010

Peter zet zich in voor Nancy en Eddy. Marianne en Geert hebben zich verzoend. Jenny gaat in op het aanbod van Marianne. Bianca heeft een wel zeer ongewone vraag voor Mo. Tom gaat onverstoord verder met z'n plan.