Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#2831) - maandag 4 oktober 2010

Jenny heeft een belangrijke mededeling voor haar collega's van Taxi Ter Smissen. Ook Bianca heeft groot nieuws voor haar ouders. Cois heeft een paar zeer lastige vragen voor Frank.

Aflevering 27 (#2832) - dinsdag 5 oktober 2010

Simonne en Franky komen tot een overeenkomst. Waldek reageert zich af op een klant. Tim huldigt z'n flat in met een feestje. Katrien heeft weinig zin om te gaan. Ann weet niet goed hoe ze op de vraag van Bianca moet reageren.

Aflevering 28 (#2833) - woensdag 6 oktober 2010

Jenny steunt de beslissing van Mo en Bianca. Frank heeft het er veel moeilijker mee. Rosa mist haar intrede in Sanitechniek niet. Tom vraagt steun aan Peter. Peggy reageert zich af op Julia en Simonne.

Aflevering 29 (#2834) - donderdag 7 oktober 2010

Tom duikt onverwacht op in Ter Smissen. Nina zet haar spelletje verder. Peggy hoopt dat Tom afziet van een proces. Bram kan zijn jaloezie niet langer wegsteken. Iedereen reageert verbaasd op het nieuws van Bianca en Mo.

Aflevering 30 (#2835) - vrijdag 8 oktober 2010

Cois beschuldigt Frank van diefstal. Marianne doet een verrassende ontdekking. Tom probeert Peter te waarschuwen voor Nina. Het rijexamen van Jens loopt niet zoals gehoopt. Waldek verliest zijn zelfbeheersing.