Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#2836) - maandag 11 oktober 2010

Waldek vreest voor zijn job bij Taxi Ter Smissen. Marianne maakt een afspraak met haar zoon. Frank probeert Cois uit te leggen waarom hij het geld niet zal teruggeven. Julia eist dat Jens zo snel mogelijk een herkansing krijgt.

Aflevering 32 (#2837) - dinsdag 12 oktober 2010

Marianne probeert Tom te paaien met enkele beloftes. Leo en Frank maken ruzie over de toekomst van Waldek. Kris is allesbehalve gelukkig met de beslissing van Luc. Nina heeft Peter precies waar ze hem hebben wil. Marianne gaat onderhandelen met Jenny.

Aflevering 33 (#2838) - woensdag 13 oktober 2010

Frank voelt zich schuldig. Tom vindt dat hij niks te verliezen heeft. Kris gaat op zoek naar nieuwe uitdagingen. Simonne probeert Bram wakker te schudden. Dankzij Julia en Tim krijgt Jens deze week nog een tweede kans.

Aflevering 34 (#2839) - donderdag 14 oktober 2010

Waldek weet niet of hij op het aanbod van Frank moet ingaan. Ann laat zowel haar broer, als haar moeder duidelijk verstaan wat zij van de hele situatie denkt. Peter raakt verder verstrikt in het web van Nina. Marianne vindt troost bij Geert.

Aflevering 35 (#2840) - vrijdag 15 oktober 2010

Waldek gaat in op het voorstel van Nancy. Kris denkt erover haar aandelen te verkopen. Drie kandidaten dienen zich aan. Cois wil zo snel mogelijk van het geld af. Jens legt z'n rijexamen opnieuw af.