Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#2841) - maandag 18 oktober 2010

De strijd om de aandelen van Kris barst los in Sanitechniek. Tom ontdekt dat Bianca nog altijd in Marokko zit. Bram zet Simonne onder druk. Jens gaat vol goede moed solliciteren voor een nieuwe job.

Aflevering 37 (#2842) - dinsdag 19 oktober 2010

Simonne lucht haar hart bij Frank en Julia. Bram schotelt Simonne een ultimatum voor. Jens gaat al op z'n eerste werkdag onderuit. Jenny houdt haar lippen stijf wanneer Tom komt informeren naar Bianca. Yvette voelt zich niet zo goed en gaat langs bij de dokter.

Aflevering 38 (#2843) - woensdag 20 oktober 2010

Cois wil dat Frank de waarheid vertelt. Julia raadt Simonne aan om zich niet te laten chanteren. Peggy wil samen met Tom aan hun eigen toekomst werken. Marianne is in een verzoenende bui. Nina werkt aan een oplossing voor haar huisvestingsprobleem.

Aflevering 39 (#2844) - donderdag 21 oktober 2010

Nina probeert Peter uit z'n tent! te lokk en. Franky ontdekt wat Bram van plan is. Katrien ziet Tim in de Noorderzon met een andere vrouw. Yvette krijgt wel een heel vreemde diagnose van de dokter.

Aflevering 40 (#2845) - vrijdag 22 oktober 2010

Frank moet even bekomen van het nieuws. Katrien gaat langs bij Tim, maar hij is niet alleen. Marianne zoekt opnieuw toenadering tot Ann. Jens wordt op het matje geroepen bij Ann en Geert. De aandelen van Kris worden verkocht.