Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#2846) - maandag 25 oktober 2010

Frank blijft erbij dat hij recht heeft op het geld. Bram confronteert Franky met z'n vermoeden. Jenny krijgt wat extra hulp in de keuken van Ter Smissen. Tot grote frustratie van Nancy trekt Nina in bij Peter.

Aflevering 42 (#2847) - dinsdag 26 oktober 2010

De vriendschap tussen Cois en Frank wordt op de proef gesteld. Bram geeft de strijd op. Geert probeert Ann en Marianne weer te verzoenen. Er staat Mo een leuke verrassing te wachten. Jenny moet Nancy vroeger naar huis sturen.

Aflevering 43 (#2848) - woensdag 27 oktober 2010

Bram heeft nood aan troost. Gelukkig is Paulien er om hem op te vangen. Tom voelt dat er iets gaande is tussen Peter en Nina. Er hangt een vreemde sfeer tussen Mo en Bianca. Nancy smeekt Peter om hulp.

Aflevering 44 (#2849) - donderdag 28 oktober 2010

Simonne vindt troost bij Julia. Jens is het geflirt tussen Paulien en Bram kotsbeu. Marianne heeft haar bedenkingen bij de nieuwe kok van Ter Smissen. Bram beseft dat hij te ver is gegaan. Peter heeft slecht nieuws voor Nancy.

Aflevering 45 (#2850) - vrijdag 29 oktober 2010

Jens neemt een verrassende beslissing. Julia vangt Simonne op. Cois krijgt het steeds moeilijker om te blijven zwijgen. Bram voelt zich schuldig, en lucht zijn hart bij Paulien. Nancy laat zich weer helemaal gaan.