Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#3051) - maandag 7 november 2011

De politie legt Rafael op de pijnbank. Nancy brengt de pillen van Rafael naar het politiebureau. Nancy kan niet anders dan toegeven dat haar alibi vals was. Frank heeft een taart voor Yvette gekocht omdat ze zich zo loyaal heeft opgesteld bij Leo's verjaardag. Femke legt aan Paulien uit waarom ze Rafael heeft aangegeven. Leo komt Yvette opzoeken om haar te bedanken voor de bloemen en te zeggen dat het nooit zijn bedoeling is geweest haar te kwetsen met Jenny maar het was sterker dan hemzelf. Hij zou willen dat ze vrienden blijven. Plots herinnert Paulien zich dat ze Rafael gezien heeft op 21 oktober, de dag dat Fien is verdwenen. Ze had namelijk op die dag een e-mail van het modellenbureau ontvangen.

Aflevering 52 (#3052) - dinsdag 8 november 2011

Paulien heeft Rafael op een bank zien zitten op 21 oktober. Guy en Julia groeien meer en meer naar elkaar toe. Leo probeert Yvette te paaien maar Yvette wijst hem af. Tom heeft een mogelijke koper voor Ter Smissen heeft gevonden. Guy wil het appartement verkopen. Marianne polst bij Nancy hoe het gaat met de Zus & Zo en of ze heeft kunnen zwijgen over hun geheim. Nancy zegt dat ze niks heeft gezegd omdat ze haar job in de Zus & Zo niet kwijt wil. De uitbater van de nachtwinkel bevestigt dat Rafael bij hem is geweest op 21 oktober. Julia en Guy gaan samen uit. Wanneer Marianne thuiskomt vindt ze Nancy dronken in haar zetel. Rafael blijft voorlopig aangehouden. Femke voelt zich schuldig.

Aflevering 53 (#3053) - woensdag 9 november 2011

Bram heeft een kater en Nancy ziet het niet meer zitten en wil niet schoonmaken bij Franky. Paulien verklaart aan de politie dat ze Rafael op de bank heeft zien liggen rond 21 uur. Mayra zegt aan Tom dat ze akkoord gaat het appartement te verkopen. Julia is in haar nopjes over haar avondje uit met Guy en zegt dit aan Simonne en Peggy. Nancy is enthousiast om in de B&B te komen poetsen maar Jenny en Rosa zeggen haar dat ze teveel kosten hebben en dat ze haar niet meer in dienst kunnen nemen. Nancy is ontgoocheld en zegt uit frustratie dat hun pand vroeger een rendez-voushuis geweest is.

Aflevering 54 (#3054) - donderdag 10 november 2011

Gitta vraagt aan Jens een kledingstuk van Fien want ze gaan speurhonden laten zoeken. In de buurt van de bank waar Rafael op zat is een camera geïnstalleerd en de politie gaat proberen de beelden van 21 oktober op te vragen. Nancy zegt aan Marianne dat ze zich versproken heeft bij Jenny en Rosa. Franky kan Tibo niet bereiken en Luc raadt hem aan open kaart met hem te spelen wat Bram betreft. In de buurt van de bank wordt gezocht naar sporen van Fien. De koper van Ter Smissen heeft afgehaakt. Peggy ziet dat Tom bij Marianne logeert. Franky wilde voor Tibo koken maar giet per ongeluk een volledig busje cayennepeper in het gerecht. Het onderzoek in de omgeving van de bank levert niks op. Op de camerabeelden is te zien dat Rafael om 18u10 toekwam aan de bank. Franky bekent aan Tibo dat hij verliefd is geweest op Bram. Hij bekent ook dat hij in de plaats van Bram in een gesloten instelling is gaan zitten. Julia heeft nog een avondje uit gehad met Guy. De beelden bevestigen het alibi van Rafael. Julia vraagt Guy mee binnen om nog iets te drinken en ze belanden wat later in haar slaapkamer.

Aflevering 55 (#3055) - vrijdag 11 november 2011

Paulien en Katrien zien dat Guy de nacht heeft doorgebracht met Julia. Ze willen weten of Julia het serieus ziet zitten met Guy. Tibo probeert van Bram te weten te komen wat Bram heeft misdaan zodat Franky in die instelling heeft moeten verblijven. Femke is weer bezorgd om Rafael en vreest dat hij domme dingen gaat doen.Dit werkt Peter danig op de heupen. Uiteindelijk wordt beslist dat Nancy toch in dienst mag komen in de Zus & Zo want Leo neemt de helft van de kosten op zich. Marianne heeft een aankondiging geplaatst om de Zus & Zo "te promoten": er worden ook kamers per uur verhuurd… Nancy zegt aan Jenny dat "swingend" ook "partnerruil" betekent. Bram is lastig op Franky omdat hij aan Tibo verteld heeft dat hij in een instelling is gaan zitten in zijn plaats. Rosa is er zeker van dat die misplaatste grap van Marianne komt. Guy wil 70% van de verkoopprijs van het appartement voor hem. Femke gaat Rafael opzoeken maar hij is er niet mee gediend (omdat zij hem is gaan aangeven). Guy heeft meer gewerkt en geïnvesteerd in het appartement en daarom heeft hij recht op die 70%, zegt Tom. Rosa confronteert Marianne met de advertentie.