Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#3056) - maandag 14 november 2011

Leo vindt een boete voor een taxi maar weet niet van wie ze is. Blijkbaar is het Frank die te snel gereden heeft en de boete tussen de andere papieren gefoefeld. In de keuken van het gebouw waar de Zus & Zo komt is asbest gevonden en de verhuizing moet dus uitgesteld worden. Rafael laat zich gaan maar Nancy zet hem op zijn plaats. Jens denkt dat hij Fien nooit nog levend zal terugzien. Peter en Femke verschillen nog altijd van mening wat Rafael betreft. Yvette heeft bloemen gekregen van Tibo en Franky en ze nodigt hen uit voor een etentje. De eigenaars willen hun verantwoordelijkheid nemen wat het asbest betreft maar de firma die de werken moet doen kan dit pas over 2 maanden doen. Waldek zegt dat hij dat zelf kan doen. De 70/30-regeling voor de verkoop van het appartement blijkt een idee van Tom te zijn. Tim heeft een spoor gevonden op een foto van een PV: op de foto staat een taxi van Ter Smissen en de wagen van Fien.

Aflevering 57 (#3057) - dinsdag 15 november 2011

Gitta komt naar Taxi Ter Smissen met de foto van Tim. Maar Frank herinnert zich niet meer wie in de wagen van Fien zat. Tibo spreekt Luc aan over het feit dat Frank Franky niet wil aanvaarden zoals hij is. Tibo wil het echt forceren maar Luc zegt dat dit tevergeefs is. Mayra verspreekt zich bij Marianne en vertelt het voorval met het asbest. Tim zegt aan Boons dat hij de foto heeft aangebracht en dat Gitta Frank heeft ondervraagd. Boons geeft haar een uitbrander en een laatste waarschuwing. Marianne dreigt dat het pand moet ontruimd zijn tegen het einde van de week, zoals afgesproken, ondanks de asbestproblemen.

Aflevering 58 (#3058) - woensdag 16 november 2011

Leo en Jenny komen niet overeen: Leo heeft een klant voor zijn taxi en Jenny vindt dat Frank Waldek moet helpen met het asbest verwijderen. Guy heeft een schuldgevoel over de 70/30-regeling. Tim gaat zelf een bijkomend onderzoek naar Fien doen. Paulien komt Rafael vragen om fotograaf te zijn voor Katrien maar hij ziet het niet zitten. Marianne gaat naar Tom om te vragen privé en werk gescheiden te houden en ze vraagt dat hij terug bij haar komt wonen maar hij vindt het geen goed idee. Jenny ziet het niet meer zitten met de tegenslagen van het asbest en Marianne. Rosa zoekt Tom op om te vragen een paar dagen uitstel van verhuizing te bekomen; ze vraagt om te bemiddelen bij Marianne. Peggy krijgt een belangrijke klant in haar reisbureau over de vloer.

Aflevering 59 (#3059) - donderdag 17 november 2011

Guy wordt ondervraagd door Gitta: ze vindt het vreemd dat een jong meisje als Fien koffies ging drinken met een man die haar vader zou kunnen zijn. Tom gaat naar Marianne om Rosas wens in te willigen maar Marianne geeft niet toe. De vergunning voor de Zus & Zo wordt ingetrokken ingevolge de advertentie die Marianne in de krant gezet heeft; ze denken namelijk dat de nieuwe eigenaars dezelfde bestemming willen geven aan hun pand. Tibo vraagt een taxi maar moet absoluut Frank hebben om met hem over Franky te praten. Paulien heeft Katrien stiekem ingeschreven als kandidaat model voor een fotoshoot en ze is uitgenodigd. Femke en Peter hebben de zoveelste discussie over Rafael. Geert heeft Marianne kunnen overtuigen haar eis in te trekken want als ze er een rechtszaak van maakt zal de rechter de naam van de adverteerder moet bekend maken. Guy wordt op de vingers getikt door zijn commandant omdat hij zijn leven heeft geriskeerd om een hond te redden. Dat is tegen de regels en de commandant is verplicht hem te schorsen tot hij terug zichzelf is geworden

Aflevering 60 (#3060) - vrijdag 18 november 2011

Er staat een lovend artikel in de streekkrant over de redding van een oud vrouwtje en haar hond door Guy. Jens wil de speurtocht verder uitbreiden naar een straal van 5 en 10 kilometer. Femke en Nancy komen niet overeen wat Rafael betreft. Guy gaat akkoord met de 50/50-regeling voor het appartement. Katrien heeft een goeie fotoshoot gehad. Frank heeft een steen op zijn vinger gekregen tijdens de asbestwerken en komt naar huis terwijl Tibo daar ook is en hij verzorgt de wonde. Peter verneemt van Femke dat ze niet de moed heeft gehad Rafael naar Spanje terug te sturen. Voor hem is de maat vol en hij pakt zijn valiezen. Tim heeft een getuige gevonden die Fiens wagen langs het kanaal heeft gezien.