Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#3061) - maandag 21 november 2011

Rafael is bij Femke ingetrokken. Tibo gaat langs bij Frank om te zien hoe het met zijn vinger is. De getuige komt langs bij Boons. Katrien zou een workshop moeten volgen voor haar job als model, maar het kost 750 €. De getuige is erg vaag met haar verklaring want ze is niet zeker of het de 21ste was en de wagen beschrijven is ook moeilijk "want het is daar pikdonker". Frank kan niet werken ingevolge zijn gekwetste vinger. De toeristische dienst moet eerst onderzoeken of de Zus & Zo wel een deftig etablissement zal worden voor ze een vergunning willen uitreiken. Yvette heeft een taxi gevraagd om naar de kapper te gaan en Frank stuurt Leo want hij mag niet rijden met zijn gekwetste vinger. Guy geeft aan Julia toe dat hij geschorst is.

Aflevering 62 (#3062) - dinsdag 22 november 2011

Peter komt nog spullen halen in de loft maar wordt geconfronteerd met Rafael. Julia en Guy hebben een intiem moment in de Noorderzon en Mayra wordt ermee geconfronteerd. Mayra spreekt Julia aan over haar relatie met Guy en wenst haar het beste met hem. Tim wil het kanaal laten dreggen maar Boons denkt niet dat hij hiervoor de toestemming zal krijgen. Yvette is terug van de kapster en Leo probeert haar langs alle kanten te paaien. Gitta praat met Madeleine over Fien: ze herinnert zich dat ze koffie dronk in de cafetaria toen ze haar het laatst zag. Ze herkent Guy als werkman en vond dat hij en Fien goed overeenkwamen..Franky is geslaagd voor zijn rijexamen. Gitta contacteert Luc om het werkschema van zijn werkmannen te vragen betreffende Winterlicht en blijkt dat Guy verlof had op 21 oktober. Er wordt gevierd dat Franky zijn rijbewijs heeft behaald en plots voelt Luc zich niet goed. Rafael neemt foto's van Femke terwijl ze slaapt en gaat dan naast haar liggen.

Aflevering 63 (#3063) - woensdag 23 november 2011

Femke schrikt wanneer ze Rafael naast haar in bed vindt. Luc is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een hartkramp gehad. Luc zal nog een tijd "out" zijn en zegt aan Franky dat hij de leiding van Sanitechniek op zich moet nemen. Frank is er niet over te spreken dat Luc de rijlessen van Franky heeft betaald. Julia besluit van toch de kosten voor de workshop van Katrien te betalen. Gitta verdenkt Guy en legt aan Boons uit dat Guy in Winterlicht is gezien terwijl hij die dag ziek gemeld was bij Sanitechniek. Notaris Vermeersch komt langs bij Tom omdat hij interesse heeft in Ter Smissen. Rafael wil weggaan bij Femke maar zij houdt hem tegen en zegt dat de grens tussen hen broer en zus is. Jens heeft een lekkende kraan en roept Franky maar Jens vliegt uit. Guy wordt ondervraagd door Gitta. Gitta en Boons hebben een andere mening wat Guy betreft.

Aflevering 64 (#3064) - donderdag 24 november 2011

Frank bezoekt Luc in het ziekenhuis . Ook Bram wordt opnieuw ondervraagd over Guy en Fien. Jens wordt gek van miserie en vraagt aan Leo of hij opnieuw mag rijden maar Frank zegt dat hij beter in de Zus & Zo zou gaan helpen. Vermeersch bezoekt Ter Smissen. Gitta vindt dat Boons Guy niet op een nuchtere manier bekijkt en zo het onderzoekt tegenwerkt. Boons vindt dat Gitta best van het onderzoek wordt weggenomen want ze hindert het onderzoek. Vermeersch komt langs bij Tom om te zeggen dat hij Ter Smissen wil kopen maar hij wil er een villa opzetten. Dit is echter niet wettelijk want het is landbouwgrond maar Vermeersch zegt dat Tom maar een achterpoortje moet vinden. Peter zet hem aan de deur. Luc is ontslagen uit het ziekenhuis en logeert bij Franky. Tim heeft een stuk van een bumper in het kanaal gevonden. Boons zegt hem dat hij de plaats van Gitta mag overnemen. Femke vraagt aan Peter om terug te komen. Tim zegt aan Jens dat hij een stuk van een bumper in het kanaal heeft gevonden. Rafael heeft een gezellige avond met Femke voorzien maar zij zegt hem dat Peter terug naar huis komt.

Aflevering 65 (#3065) - vrijdag 25 november 2011

Yvette maakt grote vorderingen en wil teug in haar slaapkamer slapen in plaats van het bed in de woonkamer. De schorsing van Guy is opgeheven en hij moet straks gaan helpen bij de dregging aan het kanaal. Franky en Bram halen een grap uit met Bram die ligt te slapen: Franky heeft zich zogezegd enorm gekwetst aan zijn hand en Bram moet zijn arm vasthouden, terwijl Bram niet tegen bloed kan. Rafael is niet te spreken dat Peter misschien terug naar huis komt. De auto van Fien wordt gevonden in het kanaal. Tom zegt aan Marianne dat Vermeersch interesse heeft maar dat hij de prijs wil verlagen. Tom zegt aan Vermeersch dat hij gewoon een van de stallen moet renoveren en dan kan hij zijn hoevevilla met zwembad erbij bouwen; op die manier is het wettelijk. Peggy en Axel zijn gaan eten en ze heeft er een onenightstand aan overgehouden. Nancy is ziek maar is toch komen poetsen bij Marianne maar kotst de fruitschaal onder. Peter besluit om toch terug te gaan naar Femke. De koffer van Fiens wagen wordt opengebroken maar is leeg.